כל אדם יכול לפתוח עסק, אבל לא כל אדם יודע לנהל עסק. מרעיון לעסק יש דרך ארוכה ולהיות בעל מקצוע זה לא מספיק, חייבים גם חוש ניהול ויכולת לנתח כלכלית תחשיבים ומחירים.
זו הסיבה שבגללה הרבה פעמים בעסק יש את בעל המקצוע ויש את המנהל. לכל אחד יש כישורים אחרים ולכן עושים את ההפרדה הזו, כדי שכל אחד יוכל לתרום הכי הרבה בתחום שהוא טוב בו.
השילוב של בעל מקצוע מעולה יחד עם חוש כלכלי, נדרשים כדי להצליח. סליקת כרטיסי אשראי למשל היא אחת ההחלטות הכי חשובות שבעל עסק עצמאי יכול לקבל, כי אם לא יהיה לו מסוף לסליקת אשראי, הוא יפסיד כסף.
לא חייבים אגב להתקשר ישירות עם חברות אשראי, כל בעל עסק יכול לפנות לאיגוד הסליקה ולסלוק דרכם את כרטיסי האשראי של הלקוחות שלו. זה חוסך לו את כל בלבולי המוח, חתימה על הסכם מול חברת אשראי ועוד. אבל כל עסק מבין היום כי סליקת כרטיסי אשראי היא חלק מהרווחים הגדולים של העסק.
האינטרנט הגביר סליקת כרטיסי אשראי!
האינטרנט הוא ולא אחר זה שעשה את מהפיכת סליקת כרטיסי אשראי. אם פעם חשבנו שכרטיסי אשראי זה משהו שמשתמשים אתו רק כאשר נכנסים לחנות פיזית וגם מתרשמים מפרצופו של המוכר... היום כל אחד כמעט יותר נכון כ-84% מהישראלים עושים קניות באינטרנט ומעבירים את כרטיסי האשראי שלהם בקלות רבה.
עובדה זו יחד עם הביטחון של סליקת כרטיסי אשראי שמוגנים בתקני בטיחות מהמחמירים ביותר שיש, הם אלה שגרמו להרבה ישראלים לבטוח בשימוש באינטרנט וגם שליקת כרטיסי אשראי באתרים בחו"ל כבר לא מפחידה אותם. להיפך, הישראלים הם בין הקניינים הכי גדולים בעולם בכל האתרים ברשת.
ההרגל של סליקת כרטיסי אשראי, גרם להרבה אנשים להשתמש הרבה יותר באשראי מתוך ביטחון גמור כי הפרטים האישיים שלהם שמורים ובטוחים.
מה קונים ברשת? סליקת כרטיסי אשראי!
סליקת כרטיסי אשראי ברשת החלה עם רכישות קטנות של פריטים קטנים. אחר כך קמו כמה אתרי המסחר מקוון והאמת היא שבהתחלה אנשים הזמינו רק איזה מזרן ים ואפילו לא טוסטר (כי אולי הוא לא יידלק). היה חשש גדול מכל מה שהיה וירטואלי, מכל חנות מקוונת שהיא לא חנות פיזית, שאין בה מוכר ושאי אפשר להסתכל לו בעיניים כשהוא מדבר כדי להתרשם אם הוא מוכר לנו מוצר טוב או לוקש...
אחרי השלב של רכישת פריטים קטנים, החלו הישראלים לרכוש מוצרים יותר גדולים כמו למשל מוצרי חשמל. הם התחילו ממוצרים קטנים ועברו לגדולים. החשש שמא ימכרו להם מוצר מקולקל, או יביאו להם מוצר שונה ממה שהם הזמינו, התפוגג עם הזמן ככל שהאתרים למדו לתקשר עם הלקוחות ולעמוד בהתחייבויות שלהם.
קונים מקרר ברשת- סליקת כרטיסי אשראי
כך נוצרה מערכת יחסים צרכנית בה הצרכנים בוטחים ברשת ובה האתרים עומדים בהתחייבויות שלהם. בכל מקרה לפני שעושים עסקים, לפני סליקת כרטיסי אשראי, אנו ממליצים לכם לקרוא חוות דעת על הספק המסוים כדי להתרשם אם הוא עובד נכון, מספק מוצרים בזמן ועומד במילה שלו.
בשלב הזה שנוצר אמון בין לקוח וספק ברשת, לא הייתה כמעט חנות מקוונת שלא היה בה שירות של סליקת כרטיסי אשראי ולישראלים כבר אין חששות מלרכוש גם מקרר ברשת וכל מוצר חשמלי אחר.
הישראלים קונים ברשת כמעט כל דבר, הם אוהבים את השופינג הנוח הזה וסליקת כרטיסי אשראי עושה להם שופינג נעים מהכורסא בבית, לכן עסקים רבים פונים אל חברת סליקה מקצועית כדי לספק שירות סליקה ללקוחות שלהם.