
כאשר אדם מבצע עסקה בחנות בה הוא נמצא העסקה מועברת דרך מסופון של המחשב אשר מחובר אל מערכת הסליקה של חברות האשראי השונות שאיתן עובד העסק ולאחר שמתקבל אישור לעסקה, יוצא האישור לבית העסק, עליו חותם האדם שרכש את המוצרים לשם אישור העסקה באופן סופי ואז הלקוח מקבל את המוצרים בצירוף החשבונית שיצאה אף היא לאחר אישור העסקה.
על רקע ההתפתחות האדירה בעשור האחרון של המסחר האלקטרוני בישראל ובעולם, גברה משמעותית הדרישה לפתרונות סליקה מתקדמים שיאפשרו להביא את חווית השופינג גם אל אתרי האינטרנט. היום ניתן לרכוש כמעט כל מוצר ושירות באינטרנט – החל מפריטים בודדים שעולים כמה שקלים ועד לטרקטורים, בתים ואף מטוס(!).
על מנת לאפשר סנכרון והטמעה של סליקת כרטיסי אשראי באתרי האינטרנט, יש צורך להתקשר עם אחת מחברות המעניקות פתרונות סליקה כאלו ואחרים, ושלהן יש את הידע הטכני והאמצעים המתאימים.
באופן זה מתבצעות עסקאות בצורה יומיומית כאשר מדובר בעסקה שמתקבלת פנים אל מול פנים, אך מה קורה כאשר מדובר בעסקאות כאשר האדם נמצא באתר של חנות וירטואלית בה הוא רוצה לבצע רכישה? איך מתקבלים כל הנתונים ומועברים אל חברת כרטיסי האשראי לשם אישור ונסגרת העסקה עם קבלה לחנות ולמבצע העסקה
לשם כך בדיוק קיימות מערכות הסליקה של איגוד הסליקה הישראלי, המהוות את הזירה החדשה הבטוחה והאמינה ביותר לביצוע עסקאות און-ליין בצורה מאובטחת ופשוטה. חברת סליקה מקצועית התיתן לכם את הפיתרון הטוב ביותר לסליקה.
איך סולקים מה שלא רואים?
חנות וירטואלית היא למעשה חנות שמציגה את הסחורה של בית העסק ושם צריכים להופיע הפריטים למכירה עם התיאור שלהם, המחיר והאייקון של הוספה לעגלת הקניות הווירטואלית כאשר בסיום האיסוף של המוצרים שנבחרו בקפידה על ידי הלקוח מופיע מבט של כל המוצרים שנמצאים בעגלה והאפשרות להתקדם הלאה אל עבר ביצוע הרכישה עצמה. בשלב זה הלקוח מועבר אל חלון שהוא מאובטח בתקנים ברמות שונות לשם הזנה בטוחה של פרטים אישיים כמו תעודת זהות ופרטי כרטיס האשראי לחיוב. את ההצפנה אפשר לראות בקלות על ידי מבט מהיר לשורת הכתובת שמתחלפת לשורה עם סימן של מנעול.
בסיום הרכישה מתקבל לרוב מייל שבו יש את פרטי הקבלה עם כל המוצרים שנרכשו, ממש כמו קבלה שמתקבלת לאחר יום העסקה בבית העסק בצורה פרונטלית והלקוח ממשיך אל סדר יומו עד לקבלת המוצרים. אך מה קורה כאשר העסק רוצה לקבל תגמולים כספיים בצורה מהירה? ספק סליקה עם שירות אקספרס!
על מנת לסלוק את העסקאות באופן וירטואלי מקבל כל בית עסק מספר ספק סליקה מול חברות האשראי תהליך שלוקח לפחות חודש, כאשר רישום זה כולל בנוסף עמלות וערבויות
אנו באיגוד הסליקה מאפשרים לכם בעלי העסקים השונים לבצע בדיוק את אותו התהליך ולקבל מספר ספק תוך 24 שעות!
אנו נצרף אתכם לאחת מתוכניות הסליקה החדשניות והזולות שלנו, נתקים עבורכם את הפיתרון הטכנולוגי התואם לשיטות העבודה שלכם, נפתח עבורכם מספר ספק ומסוף אישי וייעודי בשב"א ואף נאפשר לכם לקבל את הכספים שנסלקו באופן מיידי ולא להמתין קבלם אחת לחודש כמו שמאפשרות חברות האשראי.
מה יותר טוב מזה?
- שירות מקיף יותר ומהיר יותר
- עמלות סליקה נמוכות יותר
- הכל במקום אחד, בהסכם הצטרפות אחד.
למי אין סליקה באינטרנט?
הנתונים על רכישה און ליין רק הולכים ומתעצמים מדי יום. בארה"ב לבדה בשל הסתערות מיליוני אנשים על קניות ברשת, נסגרו בעשר השנים האחרונות כ-300 קניונים וזה בהחלט מצביע על המגמה הצרכנית היום. כולם קונים ברשת. לאנשים נמאס לעמוד בתור, להיכנס לאוטו, למצוא חניה ולהתעצבן בעוד שהם יכולים לשבת בכורסא שלהם בבית, לגלוש באיזה אתר שהם רוצים, להזמין מה שמתחשק להם ולשלם דרך סליקה באינטרנט.
זה לא סוד שבבלייק פריידי האחרון בארה"ב, המכירות ברשת עלו על המכירות של החנויות במציאות. כי לא מדובר רק על סליקה באינטרנט זה נוח, מדובר על זה שגם שולחים לך את זה, אתה לא סוחב ולא טורח. החיים הקלים של סליקה באינטרנט. החיים הקלים של סליקה לעסקים בעולם הוירטואלי.
קונים הכול כי סליקה באינטרנט זה IN
תחילה יש לציין היה חשש ובעיקר מצד הרבה מאוד ישראלים לכל הנושא הזה של סליקה באינטרנט. מה פתאום שהם ישאירו את פרטי כרטיס האשראי שלהם לגורמים זרים, בדרך כלל אלה הם פרטים מאוד דיסקרטיים וחסויים. אבל מאז שגם הישראלים הבינו שהפרטים שלהם לא הולכים להגיע לשום מקום מלבד לאתר בו הם ביצעו רכישה, יש יותר ויותר ישראלים שעושים רכישות ברשת ומשתמשים בשירותי סליקה באינטרנט והנתון עומד היום על 84% מהישראלים וזה הרבה.
חנויות במציאות אגב, לא כולן עדיין הפנימו את המגמה הזו של סליקה באינטרנט וכל יום שעובר והם עדיין לא עושות סליקה באינטרנט הם פשוט מזמינות כסף.
סליקה באינטרנט- שלב ראשון הקמת חנות
הקמת חנות עם סליקה באינטרנט זה צעד שכמעט כל חנות במציאות עושה היום. דבר ראשון צריך להתחבר עם חברה לבניית אתרים וזה חייב להיות מאוד מקצועי.
הקמת אתר אינטרנט הוא כמו חלון ראווה של עסק ולכן הוא גם צריך להיות מעוצב ומותאם לנושא לשמו הוא קם.
כאשר מקימים חנות אינטרנטית ויש בה מלאי שלה הצעות אטרקטיביות לגולשים, אין ספק שהדבר הבא שצריך זה שירותי סליקה באינטרנט כדי שגולשים יוכלו לקנות מהחנות הזו.
בנוסף לזה צריך מוקד קבלת הודעות, שירות לקוחות טוב ואתם בדרך הנכונה.
שירות לקוחות כאמור זה משהו שאסור לוותר עליו. נכון שאתם לא רואים את הלקוחות שלכם, כי הם גולשים ברשת אבל מענה תגובה מהיר והתייחסות מקצועית לכל שאלה או בקשה ימקמו אתכם במקום טוב ברשת.
אתר אינטרנט ושירותי סליקה ידידותיים לסביבה
אתר אינטרנט עם שירותי סליקה או בקיצור חנות מקוונת, חייבים להיות מאוד ידידותיים לסביבה. תחשבו על זה שכמו החנות שלכם יש עוד מאות אלפי חנויות ברשת. אתם חייבים להיות מאוד ברורים, עם אתר שקל לנווט בו ולהגיע לכל מקום. להתמצא במוצרים שאתם משווקים וגם שירותי הסליקה צריכים להיות מהירים, זריזים ועובדים.
רק חברת בניית אתרים מקצועית יכולה להרים להם אתר אינטרנט עם שירותי סליקה במודל של חנות מקוונת שההצלחה שלה מובטחת מראש.
יש פה עניין של עיצוב אתר אבל לא פחות חשוב, עניין של טכנולוגיה, יכולת לנווט בקלות, להבין מה אתם מוכרים, תמונות אטרקטיביות וברורות של מוצרים וכמובן שירות סליקה באינטרנט נוחים.